איך לבחור צלם מגנטים מקצועי?

אזהרה חשובה! לפני שאתם בוחרים צלם מגנטים מקצועי!​

לא סתם בחרנו בצמד המילים "אזהרה חשובה" לכותרת.
האם ידעת ששוק צלמי המגנטים בישראל הינו אחד מהשווקים הפרוצים ביותר שיש בכל מה שקשור לתחום הפקת אירועים?

מהניסיון שלנו, בעל השמחה רוצה לבחור ולהשקיע בצלם מגנטים מקצועי, איכותי, עם ציוד ברמה גבוהה ויחס אישי.

אז אחרי שבטח הבנת כבר לבד שלא סוגרים עם צלם מגנטים מסויים רק בגלל שהמחיר מתאים לך, ניתן לך מספר כללי ברזל שחובה לפעול על פיהם כדי להבטיח את זה שבסוף האירוע כל האורחים יהיו מרוצים מצלם המגנטים אותו בחרת.

אתה עכשיו הולך לקבל מאיתנו קווים מנחים חשובים ביותר לבחירת צלם מגנטים תותח, ממה להיזהר, על מה להקפיד ומה חייב לשאול מראש.

1. כמות המגנטים

כל צלם מגנטים יעיד שהוא מפיק מגנטים ללא הגבלה. השאלה שאתה חייב לשאול את צלם המגנטים הפוטנציאלי היא מה באמת עומד מאחורי ההתחייבות המעורפלת הזו?

לדוגמא, אם בתמונה יש 5 מצולמים, האם הצלם מתחייב לכך שהוא יוציא 5 העתקים זהים של אותו מגנט עבור חמשת המצולמים? תתפלא, אך לא כל צלמי המגנטים ישיבו בחיוב על השאלה הזו.

מגנטים ללא הגבלה? האמנם?

נתקלנו בהמון מקרים שבהם הצלמים הוציאו מגנט אחד או שניים על תמונה של חמישה מצולמים. אין דבר יותר מאכזב מזה שעכשיו האורחים שלך יאלצו לבחור מי מקבל את המגנט הבודד כמזכרת הביתה.

כמו כן, בעל השמחה צריך לקבל מגנטים נוספים בסוף הארוע (שכפול נוסף) עם כל המגנטים שבו הוא מופיע. אתה כבעל השמחה, לא תתחיל לאסוף מגנטים במהלך הארוע, אתה הרי תשאיר את זה לאורחים שלך. צלם המגנטים הוא זה שצריך לדאוג לזה עבורך.

2. צלם שבא לעבודה. אך לא לעבוד.

האם הצלם מגיע לצלם, לעצב, להדביק ולחתוך בעצמו, או האם הוא מגיע עם עוזר, שחותך עבורו את המגנטים על מנת שהצלם יוכל להמשיך ולצלם את האירוע?

בא לעבודה או בא לעבוד?

תאר לעצמך שאתה הולך עכשיו להוציא סכום שנע סביב ה-900 ש"ח עבור הצלם ובאמצע האירוע אתה פתאום תתחיל לחפש אותו. זה קורה יותר פעמים ממה שאתה בכלל מסוגל לדמיין. צלמים שמגיעים ומסתגרים להם באיזה חדר צדדי ופעם ב45 דקות במקרה הטוב הם יוצאים לסבב קצר של צילומים ובזה מסתכמת העבודה הקשה שלהם.

נהוג לשלם תוספת עבור אדם נוסף במידה ואתם רוצים שהצלם יהיה נוכח לאורך כל האירוע.

3. כמה הגדלות תקבלו בסוף הערב?

נהוג לקבל ארבע הגדלות בגודל A5, כלומר מגנט בגודל של חצי דף A4. בנוסף, האם בסוף הערב תקבלו דיסק עם כל התמונות שצולמו במהלך הארוע? וודאו זאת מראש.

4. מגנטים שדוהים

לא פעם שמענו על מגנטים שדהו תוך מספר חודשים, מדוע זה קורה? הסיבה לכך פשוטה – צלם המגנטים מחליט על דעת עצמו שאין צורך להתאמץ ומוותר על שלב ה"למינציה" על כל מגנט ומגנט.

למיניציה – תשמור על המגנטים שלכם לנצח

למינציה = מגנטים שישארו תלויים לכל החיים, מלאים בצבע איכותי, מדויק וללא דהיות.

5. זיכרון דברים לפני האירוע

על מנת לוודא שצלם המגנטים המיועד יעמוד בכל הדרישות, שעות כמויות וכל שאר הדברים שחשובים לך, מומלץ שתעשו מן זיכרון דברים ביניכם. תרשמו את הכל בהודעה, תחכו לאישור ושיריון התאריך, ושמרו לעצמכם צילום מסך. זו ההוכחה שלכם, וגם ההוכחה עבור הצלם שהוא אכן שריין את התאריך והשעה וכמו כן את הבטחותיו.

אל תגיעו למצב שתגלו את כל התשובות האלו רק במהלך האירוע, כשצלם המגנטים כבר הגיע. שאלו את השאלות הנכונות לפני ששריינתם את ההזמנה של צלם המגנטים.

אין סיבה להתבייש, תיאום ציפיות זה דבר שבשגרה. במידה ולא תעשו זאת, יבין צלם המגנטים שהוא בא לקייטנה ושהוא בעצם יכול לעשות מה שבא לו.

זכרו, האחריות פה היא אך ורק שלכם!

במידה ולא תקפידו על ההנחיות שאנחנו רושמים לכם כאן, יום לאחר האירוע, אתם והאורחים שלכם הולכים לחוש אכזבה גדולה מהתוצאות. או שהתמונות ייצאו חשוכות ומטושטשות, או שהן יהיו בגוון אדום/כתום שלא מחמיא לאף אחד מהמצולמים.

אם אתם רוצים לוודא שהספק שהזמנתם יעמוד בציפיות שלכם, שימו לב לכללים שכתבנו עבורכם, ותבקשו הכל בכתב, גם הודעת וואטסאפ תספיק.

הפער המטורף במחירים שצלמים לוקחים, פער שנע בין 500 ל-2000 שח ואף יותר, נותן לך להבין את גודל החלטורה שמתרחשת בתחום הזה מאחורי הקלעים.

המחיר הוא לא שקובע, אלא המקצועיות והרצון האמיתי לגרום לארוע שלך להיות בלתי נשכח. עולם האירועים ובצילום בפרט, ידוע שהעלויות גבוהות, החל מהאולם אותו בוחרים, סוגי אלכוהול, תקליטן, עיצוב, ביגוד, אטרקציות וכו, ולכן מחפשים לחסוך בכל עלות. בצילום זה שונה. התמונות הן הדבר היחידי והאחרון שנשאר מכל האירוע. אל תתפשרו על צלם סוג ג׳.

בנוסף, בשוק המגנטים לאירועים גם הפרשי מחירים של 200-300 שקלים יכולים להיות משמעותיים בתוצר הסופי. זכור שתחום המגנטים לאירועים הוא תחום פרוץ וישנם המון ספקים שמציעים מחירים זולים רק כדי להרוויח כסף כתוספת חודשית. אתה לא באמת רוצים לשים את האירוע שלך בידיים של חובבן שרק אתמול קנה מצלמה.

למקצועיות ולניסיון, כמו בכל תחום אחר בחיים, אין תחליף.

בתור צלמי מגנטים מקצועיים בעלי ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום, כבר ראינו הכל מהכל. אנחנו מסוגלים לזהות ברגע האם צלם המגנטים שנוכח באירוע הוא צלם מגנטים רציני ומקצועי, או האם מדובר בחלטוריסט מוחלט שבא להשלים הכנסה על גבם של בעלי השמחה.

עדיין לא בטוח לגבי איך לבחור צלם מגנטים?
אנחנו נשמח לעזור ולייעץ ללא כל התחייבות.
השאר לנו פרטים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.

סגירת תפריט