מחירון צילום​

השוואת צלמי מגנטים בסביבה שלך

כדי שנוכל למצוא עבורך צלם מגנטים תותח שיתאים לאירוע שלך, עלייך למלא שאלון קצרצר שהכנו 🙂

*לתשומת ליבך – צלמי המגנטים שלנו הם המקצועיים והאיכותיים ביותר שיש כיום בשוק. הם משתמשים בציוד ובחומרים יקרים תוך כדי מתן אחריות על פיתוח תמונות ברמת מעבדה. כל זה כדי שהתוצר הסופי יהיה ברמה הגבוהה ביותר. על כן חשוב לנו לציין שהמחירים שלהם מתחילים ב650 ש"ח ומעלה לאירוע. במידה ואתם מחפשים צלם מגנטים בסכום נמוך יותר, אנחנו מצטערים אך כנראה שלא נוכל לסייע לכם בכך.

לפני שמחליטים להזמין צלם מגנטים, חשוב להבין מספר דברים לגבי התימחור. לרוב, הביקוש לצלמי מגנטים ובכלל לשאר הספקים שקשורים לאירועים, גדול יותר בסופי השבוע. על כן כשתתחילו לקבל פניות מצלמי המגנטים, זה לא אמור להפתיע אתכם אם תקבלו הצעת מחיר גבוהה בהרבה לאירוע שיתקיים ביום חמישי מאשר לאירוע שיתקיים ביום שני.

פרמטר נוסף שמשפיע על קביעת המחיר אצל צלמי המגנטים הוא כמובן מספר המוזמנים. ככל שיש יותר אורחים באירוע, כך העבודה של הצלם רבה יותר וכמות החומרים שבהם הוא צריך להשתמש גם כן עולה. כשמספר המוזמנים באירוע עולה על 150, זה יכול להיות צעד חכם לבקש מצלם המגנטים להביא איתו מישהו נוסף שיחתוך את המגנטים בזמן שהצלם יהיה ברחבת הריקודים ויצלם את המתרחש.

סגירת תפריט